ماژول های RFM01 و RFM02
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماژول های RFM01 و RFM02
نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390
بازدید : 1555
نویسنده : فرزاد قاسم پور

...این هم پروژه ای که قولش رو بهتون داده بودم....فقط این رو بدونید که خیلی ها دنبالشن چون در اینترنت به سختی در مورد این ماژول ها اطلاعات پیدا میشه...در نهایت خودم تصمیم گرفتم یه دستور العمل ساده ولی درست و حسابی درست کنم که کارتون رو راه میندازه.

فقط برای اینکه بهتر متوجه بشید به این ترتیب فایل های pdf رو ببینید:

1-Help.pdf   2-Pin-Layout.pdf   3-RF02_programming guide.pdf  4-RF01_programming guide.pdf

دوتا pdf هم به اسم full description گذاشتم که توسط سایت شرکت سازنده ارائه شده که از سیر تا پیاز ساختار این قطعات توضیح داده شده ولی خیلی مبهم هستش.اما برای اینکه متوجه بشید اصلا جریان چیه یه قسمت از توضیحات pdf اولی رو براتون میگذارم(در ادامه مطلب):

Download Link

password: www.dayaghi.persianblog.ir

...اصل موضوع اینه که عزیزان و برادران چینی یه سری ماژول های مخابراتی درست کردن که خیلی به درد بخور و ارزان قیمته ولی کار کردن باهاش یه کم سخته.این اطلاعاتی که بهتون میدم کمک میکنه که حساب کار دستتون بیاد و با یه کم خلاقیت می تونید وسایل جالب و عجیب و غریبی باهاش درست کنید ( اگه خلاقیتتون نیومد هم کافیه به من ایمیل بزنید تا یه فکری به حالتون بکنم).
سایت مربوط به سازنده این قطعات www.hoperf.com هستش و ماژول هایی که براتون توضیحش رو می گذارم RFM01 (گیرنده) و RFM02 (فرستنده) . قیمتشون در شیراز در تابستان 87 ، هرکدام حدود پنج هزار تومان بود دیگه خودتون بقیه محاسبات رو انجام بدید...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: